Home Marki kosmetyczne NeoNail – Popularna marka produktów do manicure

NeoNail – Popularna marka produktów do manicure

przez Patrycja Nowak
NeoNail

NeoNail to marka, która powstała z myślą zarówno o profesjonalnych usługach kosmetycznych, jak i zabiegach, które każda kobieta może przeprowadzić samodzielnie u siebie w domu. W swojej ofercie ma ponad 200 różnych kolorów lakierów hybrydowych oraz wyposażenie do salonów kosmetycznych, m.in. lampy UV i LED, frezarki, sterylizatory, ozdoby do paznokci czy akcesoria do manicure i pedicure. Ponadto w ofercie tej firmy możemy znaleźć jeszcze artykuły do depilacji oraz produkty SPA.

Pierwszy sklep stacjonarny z produktami NeoNail został otwarty w roku 2010 w Luboniu koło Poznania. Wcześniej jednak marka zaczęła działać w sieci, gdzie szybko zdobyła sporą popularność. Obecnie posiada aż kilkadziesiąt wysp handlowych, z czego kilkanaście prowadzonych jest przez franczyzobiorców. Produkty NeoNail dostać można przede wszystkim w dużych galeriach handlowych.

Kolorowe lakiery NeoNail podbijają rynek

Jednymi z najpopularniejszych produktów marki NeoNail są lakiery hybrydowe Thermo Color, które zmieniają kolor na paznokciach na skutek zmian temperatury. 12 lakierów z tej topowej serii zostało nazwanych na cześć znanych drinków i koktajli, np. Mohito, Blue Lagoon czy Tequila Sunrise. Wyróżniają się one nie tylko nietypową kolorystyką, ale i dobrą trwałością. Zapewniają inny efekt rano, a inny w ciągu dnia, czy wieczorem. Lakiery hybrydowe Thermo Color zmieniają kolor w temperaturze ok. 30ºC, dzięki czemu wystarczy sięgnąć po loda czy włożyć rękę do wody, aby powstał nowy, interesujący efekt na paznokciach.

Duże znaczenie dla efektów wizualnych będzie mieć jednak długość płytki paznokcia. Im jest ona większa, tym wyraźniejsza będzie różnica w cieniowaniu. Przekłada się to oczywiście na bardziej efektowny i unikalny wygląd dłoni.

Z czego słynie na rynku marka NeoNail?

Marka NeoNail to kolejna marka lakierów hybrydowych do paznokci, która szybko zdobyła bardzo dużą popularność na rynku. Dzięki bogatej palecie kolorystycznej pozwala na tworzenie na paznokciach wielu różnych stylizacji. W ofercie marki są m.in. tzw. neony, pastele, kolory nude, glittery czy seria kocie oko – nowoczesne lakiery magnetyczne. Lakiery NeoNail sprzedawane są w zależności od potrzeb w buteleczkach o pojemności 6 lub 15 ml. Oprócz tego, do wyboru jest kilka różnych topów, np. sunblocker czy glitter – top z drobinkami, a także akryle i żele.

Większość użytkowników uważa trwałość lakierów hybrydowych NeoNail za bardzo dobrą. Najczęściej utrzymują się one tak długo, aż zostanie zmyty, czy pojawi się odrost. Niekiedy kolor się już po prostu zdąży się znudzić, jednak przez cały czas paznokcie prezentują się świetnie. Lakiery tej marki wyróżniają się przyjemną konsystencją, a buteleczki wyposażone są w wygodne w użyciu pędzelki do aplikacji. Dlatego też, bez większego problemu taki lakier nałożyć może na paznokcie nawet osoba, która nie posiada w tym zakresie większego doświadczenia. Lakiery NeoNail nie kurczą podczas utwardzania w świetle lampy i nie spływają z paznokci. Bardzo dobrze kryją, już przy zastosowaniu pierwszej, cienkiej warstwie lakieru. stanowią one produkty rozpuszczalne w tradycyjnym acetonie, który jest bardzo łatwo dostępny. Przede wszystkim jednak cechują się wysoką trwałością, dzięki czemu znacznie dłużej można cieszyć się pięknymi paznokciami hybrydowymi.

Dbałość o klientów

Marka NeoNail stworzyła pierwszy w Polsce program lojalnościowy  w branży lakierów hybrydowych w formie aplikacji mobilnej – Klub NeoNail. Dzięki tej aplikacji, klienci mogą zbierać punkty za zakupy w sklepie internetowym oraz w wybranych sklepach stacjonarnych. W późniejszym czasie można wymienić je na ciekawe bardzo nagrody. Aplikacja wystartowała kilka miesięcy temu i od razu stała się bardzo popularna. Marka przygotowała bowiem dla nowych klubowiczów super atrakcyjną ofertę. Pierwsze 1000 osób, które pobrało aplikację, zyskało kod rabatowy i gratisowy lakier z hitowej kolekcji Thermo Color.

NeoNail tym samym wyrasta na najbardziej innowacyjną firmę na polskim rynku w swojej kategorii. Marka dba o wysoką jakość produktów, a wszystkie one posiadają certyfikaty przeprowadzonych badań dermatologicznych. Ponadto, firma cały czas szuka nowych rozwiązań promocyjnych. Prawdziwą furorę zrobiła np. kolekcja Thermo Color by Dawid Woliński, a więc wspomniane już pierwsze w kraju lakiery hybrydowe termiczne, które zmieniają kolor pod wpływem temperatury. Namaszczone zostały jednak przez dość dobrze znanego w Polsce kreatora mody i celebrytę.

Członkowie Klubu NeoNail zbierają punkty za każdą wydaną złotówkę, które można później wymienić na nagrody, np. lakiery do paznokci, czy też gadżety związane z marką. Ponadto, dla członków społeczności marki czekają ciekawe promocje czasowe i konkursy z atrakcyjnymi nagrodami. Program lojalnościowy NeoNail ma formę aplikacji mobilnej, co bardzo ułatwia śledzenie kolejnych ofert dla klientów. Dzięki niemu zakupy robić można zarówno online, jak i w niektórych sklepach stacjonarnych. Wystarczy w czasie zakupów wpisać w odpowiednie pole swój numer członkowski lub pokazać go kasjerowi w sklepie tradycyjnym.

Podobne artykuły

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.